Economie13 oktober 2014

Laatst kwam er iemand van The New York Times. Stond er een halve pagina over Rotterdam in die krant. Dat heeft ons een koffie en een broodje gekost.

Judith Boer

Maandag Quotedag: start je week met een Rotterdamse quote. Deze week een opmerking van Judith Boer, persvoorlichter en ‘reisleidster’ van journalisten, in het NRC Handelsblad. Mocht je je afvragen waar alle recente internationale persaandacht voor Rotterdam vandaan komt, dan is het antwoord ‘citymarketingbureau Rotterdam Partners’. Want net zoals de meeste dingen in het leven, komt al die aandacht niet vanzelf aanwaaien. In het artikel vertelt Judith Boer dat het bureau zich richt op het aantrekken van internationale investeerders, zakelijke bezoekers en toeristen die een weekendje weg willen. (Deze quote is trouwens niet mede mogelijk gemaakt door Rotterdam Partners.)

Reageer of deel op Social Media

Tags:city marketing, journalisten, judith boer, new york times, nrc handelsblad, nrcq, pers en Rotterdam Partners

Sectie: Economie

Op Vers Beton discussiëren we met liefde. We horen daarom graag je mening. Houd daarbij wel onderstaande richtlijnen in gedachten, dan weet je zeker dat je reactie zichtbaar blijft:

  • Draag inhoudelijk bij aan de discussie
  • Blijf on-topic
  • Speel op de bal, niet op de man
  • Wees respectvol: reacties waarin sprake is van schelden, haat, racisme of seksisme worden verwijderd
  • Reacties over huisregels en toelatingsbeleid worden verwijderd
  • We gaan niet in discussie over verwijderde reacties
  • Zie je reacties die niet aan de huisregels voldoen? Ons controlesysteem is niet waterdicht. Laat het ons weten via info@versbeton.nl

Verdiep de discussie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *