Advertentie

Pionect top banner_V2
Voor de harddenkende Rotterdammer

“De Schouw heeft vanaf dag één de naam een journalistencafé te zijn. Vroeger waren dat kranten, nu is er ook de nieuwe media. Daarom kan de Schouw niet achterblijven met Vers Beton te steunen. We gaan met de tijd mee!

Ik vind het leuk dat jonge journalisten bij Vers Beton de kans krijgen zich te vormen, en hun eigen stijl te ontwikkelen. Want elke journalist moet zijn eigen ding doen, geen dertien in een dozijn worden.

En ja, het is natuurlijk Rotterdam hè! Rotterdam wordt steeds populairder, er gebeuren meer dingen. Dat moet toch allemaal beschreven worden! En waarom is Rotterdam populair? Dat is dan weer te danken aan wat er allemaal over geschreven is, laten we eerlijk zijn.”

M8A1464_WEB__Willem-de-Kam-3

Lees ook: Hoe Tineke eigenaar werd van De Schouw. 

Ga jij ook met de tijd mee?

Ja ik word supporter!

Voordat je verder leest...

Je kunt dit artikel gratis lezen, maar wij kunnen het niet gratis maken. Vers Beton kan alleen bestaan dankzij een bijdrage van lezers. Vanaf 6 euro per maand maak jij onafhankelijke journalistiek in Rotterdam mogelijk!

Nee, ik lees eerst het stuk verder

de redactie

de redactie

De redactie van Vers Beton.

Profiel-pagina
Willem1

Willem de Kam

Fotograaf

Willem de Kam (1988) studeerde grafisch ontwerp aan de Willem de Kooning Academie. Hij fotografeert nu full-time alles van schreeuwende voetbalsupporters tot kruiswoordpuzzelende bejaarden. Hij doet dit voor diverse media en opdrachtgevers uit de culturele en commerciële sector.

Profiel-pagina
Nog geen reacties

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Inloggen kan je hier. Als je nog geen account hebt meld je nu aan als supporter of maak hier een gratis reageerdersaccount aan.

Advertentie

Logo_giraffe_01_600x500